MENU
Facebook Twitter Facebook Katalogs
L A T V I J A    2 0 1 9    -    K U L T Ū R A S    D Z Ī V E S    A P S K A T S

Sigulda – trešo reizi mīlētākā pilsēta Latvijā

Sigulda atzīta par Latvijā mīlētāko pilsētu jau trešo gadu pēc kārtas, liecina zīmolu topa “Baltic Brands” jaunākie dati. Latvijas iedzīvotāju balsojumā Sigulda kā ietekmīgs un iecienīts zīmols ieguvis 40,7% respondentu atzinību, otrajā vietā atstājot Ventspili (36,7%), bet trešajā vietā – Rīgu ar 35%.

Siguldu par mīlētāko pilsētu atzinuši respondenti, piedaloties aptaujā visā Latvijas teritorijā. “Siguldai kā zīmolam ir būtiska loma Latvijas iedzīvotāju sirdīs, jo tā ar savu oranžo aizrautību, četru gadalaiku piedāvājumu un mūsu inovatīvām idejām gan ļauj veicināt iekšējā tūrisma pieplūdumu, gan rada lepnumu ik vienam siguldietim par to, ka esam priviliģēti dzīvot šajā vietā! Šī atzinība vēlreiz pierāda, ka Sigulda ir izveidota kā ilgtspējīga un jaudīga pilsēta, jo spējusi nostiprināt savas pozīcijas aizvien pieaugošās konkurences apstākļos,” atzīst Siguldas novada pašvaldības domes priekšsēdētājs Uģis Mitrevics.

Pērn zīmolu tops tika organizēts Baltijas valstu mērogā un arī tad sīvā konkurencē Sigulda spēja noturēties kā mīlētākā pilsēta Latvijā. Pirmoreiz Latvijā mīlētākās pilsētas titulu Sigulda ieguva 2018. gadā, pirms tam mērķtiecīgi ik gadu pakāpjoties no 4. vietas 2011. gadā.

“Baltic Brands” par mīlētākajiem zīmoliem Baltijā kopvērtējumā atzinis tādus zīmolus kā “Swedbank”, “Maxima”, “Omniva”, “Tele2” un “Samsung”. Bet mīlētākie zīmoli Latvijā sakārtojušies šādā secībā: “Swedbank”, “Inbox”, “Maxima”, “Rimi” un “Omniva”.

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004. gada; to veido “Nord DDB Riga” un partneri. Mīlētāko zīmolu tops ir svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīves stila un ieradumu atainojumā Latvijas un nu jau arī Baltijas mērogā.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *